i rodzin znajdujących się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej
(tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1769 ze zm. ) – w szczególności osobom samotnym, starszym, chorym
i niepełnosprawnym z terenu Miasta Redy.
Nazwa: przygotowanie posiłków obiadowych, dwudaniowych dla osób i rodzin znajdujących się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej — w szczególności osobom samotnym, w podeszłym wieku, chorym lub niepełnosprawnym z terenu Miasta Redy.
Ofertę należy złożyć do dnia 20.12.2016 r., godz. 13:00
Reda: przygotowanie posiłków
obiadowych, dwudaniowych dla osób i rodzin znajdujących się w sytuacjach
wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy
społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) – w szczególności
osobom samotnym, w podeszłym wieku, chorym lub niepełnosprawnym z terenu
Miasta Redy
Numer ogłoszenia: 326342 – 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 058 6785865, faks 058 6787487.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie posiłków obiadowych, dwudaniowych dla osób i rodzin
znajdujących się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 12
marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 z późn.
zm.) – w szczególności osobom samotnym, w podeszłym wieku, chorym lub
niepełnosprawnym z terenu Miasta Redy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie z usługą wydawania posiłków obiadowych, dwudaniowych na
terenie Miasta Redy od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 10 –
17, w okresie od 01 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku z
możliwością konsumpcji na miejscu, bądź z możliwością wydania posiłków
na wynos w jednorazowych, styropianowych opakowaniach.
Szacunkowa liczba posiłków mieści się w przedziale od 1 do 20 dziennie.
Waga posiłków powinna się wynosić: zupa – 400 g,
ziemniaki/makaron/ryż/kasza – 200 g, mięso/ryba – 100 g,
surówka/gotowane warzywa – 100 g, pierogi, naleśniki, krokiety, kopytka,
makaron z sosem warzywno – mięsnym/owocowym – 200 g.
Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (7 dni) wystąpiła
powtarzalność tego samego posiłku. Zamawiający zastrzega, że:
– 4 dni w tygodniu winno być danie mięsne;
– 1 dzień w tygodniu winno być danie rybne;
– 2 dni w tygodniu winny być dania typu: pierogi, naleśniki, krokiety,
kopytka, makaron z sosem warzywno-mięsnym/owocowym lub inne równoważne
zaproponowane przez wykonawcę;
– raz w tygodniu zostanie podana porcja ciasta nie mniejsza niż 150 g
jako dodatek do posiłku.
Ponadto do posiłków mają być podawane naprzemiennie w danym tygodniu
surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu rodzaj surówki lub
jarzyn nie może się powtórzyć. Do posiłków co najmniej dwa razy w
tygodniu maja być podawane ziemniaki, w pozostałych dniach może być
kasza, ryż itp. (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą
dania typu naleśniki, kopytka, pierogi, itp.).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Wykonawca przygotuje dla
potrzeb komisji przetargowej Zamawiającego, na dzień składania ofert na
godzinę 14.00, próbki pełnych posiłków, zgodnie z pkt. 3.3. siwz
zawierające pięć kompletów dań (w każdym komplecie zupa i drugie danie
zaproponowane przez Wykonawcę). Dostarczone próbki dla degustacji będą
służyły celom oceny jakościowej walorów smakowych i estetycznych dań w
ramach kryterium oceny ofert. Z uwagi na to, że próbki składane do
postępowania podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert: Ocena
jakości, nie ma możliwości uzupełnienia próbek w terminie późniejszym na
podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy, gdyż naruszałoby to sformułowaną w
art. 7 PZP zasadę równego traktowania i uczciwej konkurencji.
Niezłożenie któregoś z elementów wymienionych w pkt 3.10. powyżej,
spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
2) Wykonawca dostarczy również w formie załącznika do oferty Nr 7,
propozycję dwutygodniowego menu zawierające przykładowe posiłki i
dodatki do nich wyżej opisane i związane z proponowanymi do degustacji.
Propozycje będą również przedmiotem oceny jakości dokonane przez komisję
przetargową w ramach prowadzonej degustacji posiłków.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kserokopię decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie
zezwolenia na prowadzenie działalności zakładu w zakresie produkcji
żywności i na catering.
2) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających
urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo
zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale
lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych
dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych
dokumentów ( np: aktualnego odpisu z właściwego rejestru) złożonych
wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać
czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie za zgodność z oryginałem.
5) Formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsreda.pl oraz www.reda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda w pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda w pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie