OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Reda: przygotowanie posiłków
obiadowych, dwudaniowych dla osób i rodzin znajdujących się w sytuacjach
wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy
społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) – w szczególności
osobom samotnym, w podeszłym wieku, chorym lub niepełnosprawnym z terenu
Miasta Redy
Numer ogłoszenia: 326342 – 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 058 6785865, faks 058 6787487.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mops@mopsreda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie posiłków obiadowych, dwudaniowych dla osób i rodzin
znajdujących się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 12
marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 163 z późn.
zm.) – w szczególności osobom samotnym, w podeszłym wieku, chorym lub
niepełnosprawnym z terenu Miasta Redy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie z usługą wydawania posiłków obiadowych, dwudaniowych na
terenie Miasta Redy od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 10 –
17, w okresie od 01 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku z
możliwością konsumpcji na miejscu, bądź z możliwością wydania posiłków
na wynos w jednorazowych, styropianowych opakowaniach.
Szacunkowa liczba posiłków mieści się w przedziale od 1 do 20 dziennie.
Waga posiłków powinna się wynosić: zupa – 400 g,
ziemniaki/makaron/ryż/kasza – 200 g, mięso/ryba – 100 g,
surówka/gotowane warzywa – 100 g, pierogi, naleśniki, krokiety, kopytka,
makaron z sosem warzywno – mięsnym/owocowym – 200 g.
Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (7 dni) wystąpiła
powtarzalność tego samego posiłku. Zamawiający zastrzega, że:
– 4 dni w tygodniu winno być danie mięsne;
– 1 dzień w tygodniu winno być danie rybne;
– 2 dni w tygodniu winny być dania typu: pierogi, naleśniki, krokiety,
kopytka, makaron z sosem warzywno-mięsnym/owocowym lub inne równoważne
zaproponowane przez wykonawcę;
– raz w tygodniu zostanie podana porcja ciasta nie mniejsza niż 150 g
jako dodatek do posiłku.
Ponadto do posiłków mają być podawane naprzemiennie w danym tygodniu
surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu rodzaj surówki lub
jarzyn nie może się powtórzyć. Do posiłków co najmniej dwa razy w
tygodniu maja być podawane ziemniaki, w pozostałych dniach może być
kasza, ryż itp. (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą
dania typu naleśniki, kopytka, pierogi, itp.).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
- III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna powyższy warunek za
spełniony, jeśli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie wykonali (lub wykonują) co najmniej jedną usługę żywienia
lub dożywiania dla minimum 15 osób dziennie przez okres co najmniej 6
miesięcy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
wykonania zamówienia.
- Zamawiający uzna powyższy warunek za
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
zezwolenia lub licencje; - wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw
lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert; - wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów,
które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać
poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; inne dokumenty
1) Wykonawca przygotuje dla
potrzeb komisji przetargowej Zamawiającego, na dzień składania ofert na
godzinę 14.00, próbki pełnych posiłków, zgodnie z pkt. 3.3. siwz
zawierające pięć kompletów dań (w każdym komplecie zupa i drugie danie
zaproponowane przez Wykonawcę). Dostarczone próbki dla degustacji będą
służyły celom oceny jakościowej walorów smakowych i estetycznych dań w
ramach kryterium oceny ofert. Z uwagi na to, że próbki składane do
postępowania podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert: Ocena
jakości, nie ma możliwości uzupełnienia próbek w terminie późniejszym na
podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy, gdyż naruszałoby to sformułowaną w
art. 7 PZP zasadę równego traktowania i uczciwej konkurencji.
Niezłożenie któregoś z elementów wymienionych w pkt 3.10. powyżej,
spowoduje wykluczenie Wykonawcy.2) Wykonawca dostarczy również w formie załącznika do oferty Nr 7,
propozycję dwutygodniowego menu zawierające przykładowe posiłki i
dodatki do nich wyżej opisane i związane z proponowanymi do degustacji.
Propozycje będą również przedmiotem oceny jakości dokonane przez komisję
przetargową w ramach prowadzonej degustacji posiłków.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kserokopię decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie
zezwolenia na prowadzenie działalności zakładu w zakresie produkcji
żywności i na catering.
2) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających
urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo
zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale
lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych
dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych
dokumentów ( np: aktualnego odpisu z właściwego rejestru) złożonych
wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać
czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie za zgodność z oryginałem.
5) Formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 – Cena – 60
- 2 – doświadczenie w prowadzeniu zakładu żywienia zbiorowego przez okres dłuższy niż 10 miesięcy – 10
- 3 – ocena jakościowa walorów smakowych i estetycznych przygotowanych
próbek dań oraz propozycji dwutygodniowego menu wg opisu z pkt. 3.10
siwz – 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsreda.pl oraz www.reda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda w pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie ul. Derdowskiego 25, 84-240 Reda w pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Komunikat
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Redzie
Sekcja Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego
Reda ul. Derdowskiego 25
Informuje, iż wnioski o ustalenie świadczeń do
zasiłku rodzinnego i funduszu alimentacyjnego
w okresie od 01 do 31 października 2015r.
przyjmowane będą:
Poniedziałek od 7.30 do 15.30
Wtorek od 7.30 do 15.30
Środa od 7.30 do 15.30
Czwartek od 7.30 do 17.00
Piątek od 7.30 do 15.15
Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Redzie
INFORMACJA
Jeżeli czujesz się zagrożony przez kogoś lub też nie wiesz, w jaki sposób zareagować na wyrządzoną Ci krzywdę powstałą na skutek przestępstwa ( np. przemoc fizyczną lub psychiczną, nękanie, uchylanie się od świadczeń alimentacyjnych, uszkodzenie mienia, kradzieży, oszustwa, wyłudzenia, zniesławienia, pobicia, lobbingu, fałszywych oskarżeń, szantażu lub wykorzystywania seksualnego.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie informuje, że na podstawie nawiązanej współpracy ze Stowarzyszeniem OVUM z Gdyni w ramach realizowanego przez Stowarzyszenie projektu „Wzmocnienie pozycji pokrzywdzonych przestępstwem oraz wsparcie świadków w postępowaniu karnym” w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie świadczone jest przez Stowarzyszenie bezpłatne poradnictwo prawne i psychologiczne dla osób pokrzywdzonych przestępstwem.
Najbliższe terminy :
PORADNICTWO PRAWNE
24.09.2015 rok (czwartek) w godz. 15:30 – 17:30
22.10 2015 rok (czwartek) w godz. 15:30 – 17:30
26.11.2015 rok (czwartek) w godz. 15:30 – 17:30
PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE
14.10.2015 rok (środa) w godz. 15:30 – 17:30
04.11.2015 rok (środa) w godz. 15:30 – 17:30
09.12.2015 rok (środa) w godz. 15:30 – 17:30
Zgłoszenia w sprawie ustalenia terminu spotkania przyjmują pracownicy socjalni oraz specjaliści pracy socjalnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie ul. Derdowskiego 25 osobiście lub pod nr telefonu 58 678 58 65.
Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej
w Redzie
Małgorzata Klebba
Szkoła dla Rodziców
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie informuje:
Od dnia 15 września 2015 roku rozpoczął się cykl warsztatów psychoedukacujnych „Szkoła dla Rodziców” mających na celu wspieranie rodziców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą w ramach realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na terenie Miasta Redy na lata 2015-2017, Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy oraz ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na terenie Gminy Miasta Redy w latach 2011-2015 oraz Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na terenie Gminy Miasta Reda na 2015 rok w celu promowania wartości rodziny i wychowania bez przemocy.
Tematyka spotkań „Szkoły dla Rodziców obejmować będzie takie zagadnienia jak :
– poznanie się kontakt, integracja, cele i zadania wychowawcze rodziców,
– jak z szacunkiem i miłością wyznaczać dziecku granice,
– emocje rodzicielskie i emocje dziecka,
– zachęcanie dziecka do współpracy,
– zamiast karania,
– jak wspólnie rozwiązywać konflikty,
– zachęcanie dziecka do samodzielności,
– wtłaczanie w role i uwalnianie dzieci od grania ról,
– pochwały, które dodają wiary w siebie.
Spotkania prowadzone będą przez Panią Marię Czech – psychologa z wieloletnim doświadczeniem w pracy edukacyjno-wychowawczej z rodzicami i dziećmi, a odbywać się będą w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie, ul. Derdowskiego 25.
Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej
w Redzie
Małgorzata Klebba
Informacja
Nabór na wolne stanowisko pracy
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze referenta ds. dodatków
mieszkaniowych, dodatków energetycznych oraz prawa zamówień publicznych
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Redzie
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – referenta ds. dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych oraz prawa zamówień publicznych.
Określenie stanowiska:
1) umowa o pracę na czas określony.
2) wymiar czasu pracy – pełen etat.
Podstawowe wymagania:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej
lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe w zakresie prawa administracji, studiów ekonomicznych lub
nauk społecznych,
5) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw:
ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. 2001 nr 71
poz. 734 z późn. zm.), ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
(t.j. Dz. U. z 2015 r. poz.163), ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy –
Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2013 poz.984 z póź.zm),
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2013
poz.907),
6) wiedza w zakresie przypisanych do stanowiska zadań,
7) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach
organizacyjnych samorządu terytorialnego,
8) odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
9) biegła znajomość programów komputerowych Microsoft Office.
II Wymagania dodatkowe :
1) znajomość obsługi komputera,
2) umiejętność nawiązania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,
3) umiejętność prowadzenia pracy z klientem trudnym,
4) umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, zdyscyplinowanie,
odpowiedzialność oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
5) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność, kreatywność,
6) odporność na sytuacje stresowe,
7) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.
III Do zakresu zadań referenta należeć będzie w szczególności:
1) przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego wraz z wymaganymi
dokumentami,
2) przyjmowanie deklaracji o wysokości dochodów gospodarstwa domowego, sprawdzanie
prawidłowości wypełnienia i udokumentowania dochodów za deklarowany okres,
3) obliczanie dodatku mieszkaniowego wg. ustawy o najmie lokali i dodatkach mieszkaniowych,
4) przygotowanie i opracowanie decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania dodatku
mieszkaniowego,
5) prowadzenie ewidencji wydanych decyzji dotyczących dodatków mieszkaniowych,
6) sporządzanie comiesięcznych list osób otrzymujących dodatek mieszkaniowy oddzielnie do
każdego zarządcy budynku i rozsyłanie ich do zarządców,
7) przekazywanie sporządzonych, co miesiąc list do księgowości w celu dokonania opłat
poszczególnym odbiorcom : spółdzielniom, wspólnotom mieszkaniowym i osobom fizycznym,
8) prowadzenie bieżącej ewidencji wypłacanych dodatków mieszkaniowych zgodnie z planem
finansowym,
9) sporządzanie decyzji o wstrzymaniu wypłaty dodatku mieszkaniowego w wypadku
stwierdzenia, że osoba, której przyznano dodatek nie opłaca należnego czynszu,
10) wznowienie postępowania w przypadku zaistnienia nowych faktów stwierdzonych po wydaniu
decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego,
11) przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku energetycznego wraz z wymaganymi
dokumentami,
12) obliczanie dodatku energetycznego zgodnie z ustawą o zmianie ustawy – prawo
energetyczne oraz niektórych ustaw,
13) sporządzanie decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania dodatku energetycznego,
14) prowadzenie ewidencji wydanych decyzji dotyczących dodatku energetycznego,
15) sporządzanie comiesięcznych list osób otrzymujących dodatek energetyczny
i przekazywanie list do księgowości celem dokonania opłat,
16) prowadzenie bieżącej ewidencji wypłaconych dodatków energetycznych,
17) przygotowanie planów i prowadzenie sprawozdawczości gminnej w sprawie dodatku
energetycznego,
18) rozliczanie przyznanej dotacji celowej w sprawie dodatku energetycznego,
19) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych,
20) przygotowywanie i realizacja umów wynikających z postępowań przewidzianych
w ustawie pzp,
21) prowadzenie planów i sporządzanie sprawozdań w zakresie realizacji postępowań w
ramach pzp,
22) prowadzenie stosownych rejestrów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy
prawo zamówień publicznych,
23) planowanie, organizacja i realizowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego w środki
trwałe oraz rzeczowe składniki majątku obrotowego, a także prowadzenie ich ewidencji
i dokumentacji,
24) prowadzenie zamówień, dokonywanie zakupu i wydawanie artykułów biurowych dla
sekcji organizacyjnych, zgodnie z określonymi w planie finansowym środkami,
25) wyposażanie sekcji organizacyjnych w przedmioty nietrwałe,
26) prawidłowe oznaczenie powierzonych pracownikom środków rzeczowych i zlecanie
napraw sprzętu według poprawności dokumentacji księgowej,
27) likwidacja zużytych lub zbędnych przedmiotów – prowadzenie należnej dokumentacji,
28) wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika.
Od osób ubiegających się o zatrudnienie na stanowisko referenta wymagane
są następujące dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.).
Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę : 01 wrzesień 2015 r.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych oraz prawa zamówień publicznych w terminie do dnia 21 sierpnia 2015 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie lub przesłać pocztą na adres: 84-240 Reda, ul. Derdowskiego 25 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko urzędnicze referenta ds. dodatków mieszkaniowych, dodatków energetycznych oraz prawa zamówień publicznych.” w terminie do 21 sierpnia 2015 roku do godziny 15-tej.
Dokumenty, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (058) 572-23-87.
Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Redzie
Małgorzata Klebba